To ιατρικό μάρκετινγκ ήρθε για να μείνει. Η πρόσβαση ολοένα και περισσότερων ασθενών σήμερα στο διαδίκτυο δημιουργούν για τον γιατρό νέες προκλήσεις αλλά και μεγάλες ευκαιρίες.

Περισσότεροι από 8/10 Έλληνες χρησιμοποιούν πλέον το διαδίκτυο καθημερινά.

Οι ενεργοί χρήστες του Facebook στην χώρα μας έχουν ξεπεράσει τα 5 εκατομμύρια, δημιουργώντας μία πρωτόγνωρη εμπειρία αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας. Στο νέο αυτό ψηφιακό περιβάλλον η επιλογή του γιατρού δεν αποτελεί τυχαία επιλογή.

Ακόμα και μετά από μία προσωπική σύσταση γιατρού από συγγενείς ή φίλους, ο ασθενής έχει την πολυτέλεια να αναζητήσει περισσότερες πληροφορίες στο διαδίκτυο. Έχει την δυνατότητα να διαμορφώσει προσωπική άποψη πριν ακόμα τον συναντήσει από κοντά.

Μια νέα πραγματικότητα γεννάται και ο γιατρός αναγνωρίζει πως η καθημερινή διαχείριση του ιατρείου του δεν είναι πλέον αρκετή.

Κατασκευή Ιατρικής Ιστοσελίδας & Ιατρικό Μάρκετινγκ

Το πρώτο βήμα στο ψηφιακό μάρκετινγκ είναι η κατασκευή ιατρικής ιστοσελίδας. Ενός ιατρικού διαδικτυακού τόπου ο οποίος θα φέρει τον γιατρό πιο κοντά στους ασθενείς.

Σημαντικά χαρακτηριστικά, απαραίτητα σήμερα για μία σύγχρονη ιατρική ιστοσελίδα είναι  η λειτουργικότητα της. Η εύκολη πλοήγηση για τον χρήστη και η φιλικότητά της στις διαφορετικές οθόνες ηλεκτρονικών συσκευών και τις μηχανές αναζήτησης (Google).

Πλέον οι χρήστες του διαδικτύου έρχονται καθημερινά σε επαφή με περισσότερες από 2 ή και 3 ηλεκτρονικές συσκευές. Η ιστοσελίδα του γιατρού επιβάλλεται να είναι φιλική, να ανταποκρίνεται και να εμφανίζεται σωστά σε οποιαδήποτε οθόνη σταθερής ή κινητής συσκευής.

Επιπλέον κριτήριο μιας επιτυχημένης ιστοσελίδας είναι η σωστή γραφή του περιεχομένου της. Τα κείμενα πρέπει να είναι επιστημονικά άρτια, φιλικά και ευανάγνωστα, με μεγάλες γραμματοσειρές και σωστούς τίτλους.

Η χρήση του Blog στο site, στο οποίο κοινοποιούνται άρθρα που αφορούν το πεδίο των θεραπειών που παρέχονται, προσφέρει έναν επιπλέον λόγο ενίσχυσης της επισκεψιμότητας, ενδυναμώνοντας τον γιατρό στην αντίληψη των ασθενών, την φήμη και την επιστημονική του επάρκεια.

Ιατρικό Blog &  Αρθρογραφία

Το Ιατρικό Blog και η αρθρογραφία του γιατρού σε αυτό αποτελεί σημαντική κίνηση στην διαμόρφωση σωστής στρατηγικής στο ιατρικό μάρκετινγκ.

Μεγάλο μέρος των προσπαθειών του ιατρικού marketing είναι η οικοδόμηση σχέσεων.

Πέρα από την χρήση των παραδοσιακών media όπως η τηλεόραση, το ραδιόφωνο και ο τύπος, η ενεργοποίηση ενός προσωπικού Ιατρικού Blog μπορεί να προσφέρει στον γιατρό σημαντικά οφέλη.

Οι ασθενείς έχουν πλέον την δυνατότητα να επικοινωνήσουν απευθείας μαζί σας χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψετε χρήματα σε διαφήμιση. Σας διαβάζουν τακτικά αντλώντας πληροφορίες και νέα σχετικά με την ειδικότητα σας και τις θεραπείες που προσφέρετε.

Ιατρικό Μάρκετινγκ & Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Στην ψηφιακή εποχή που διανύουμε η παρουσία του γιατρού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κρίνεται απαραίτητη.

Πλατφόρμες όπως το Facebook, τo Instagram ή το Linkedin αποτελούν σημαντικά εργαλεία στον χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ. Οδηγούν στην ενίσχυση της επισκεψιμότητας της ιατρικής ιστοσελίδας και ενδυναμώνουν την φήμη της εταιρικής ταυτότητας του ιατρείου.

Βελτιστοποίηση στις Μηχανές Αναζήτησης (SEO) & Γιατρός | Ιατρικό Μάρκετινγκ

Ο καλύτερος και μακροπρόθεσμα πιο οικονομικός τρόπος ενίσχυσης για την ιατρικής ιστοσελίδας στο διαδίκτυο, είναι η βελτιστοποίηση την παρουσίας της στις μηχανές αναζήτησης (Google). Γνωστό και ως  SEO (Search Engine Optimization).

Το SEO αποτελεί για το ιατρικό μάρκετινγκ μία σειρά στρατηγικών κινήσεων. Βοηθήσουν την ιστοσελίδα του γιατρού να εμφανίζεται ψηλότερα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Πρώτο στοιχείο ανάλυσης για την SEO βελτιστοποίηση είναι η σωστή χρήση λέξεων-κλειδιών. Λέξεων που ταιριάζουν στο αντικείμενο της ιατρικής ειδικότητας και οι οποίες συμπεριλαμβάνονται στα κείμενα του site.

Σε αυτό το πλαίσιο εξετάζεται πως κινείται ο ανταγωνισμός.  Διαμορφώνεται μία ολοκληρωμένη στρατηγική κινήσεων με απολύτως μετρήσιμα αποτελέσματα τα οποία εξετάζονται τακτικά  και αναθεωρούνται.

Η σωστή χρήση τίτλων στα άρθρα και τα κείμενα των θεραπειών που παρουσιάζονται στην ιατρική ιστοσελίδα είναι μονόδρομος. 

Η δημιουργία εσωτερικών link (Link Building) στην με σκοπό την αύξηση του χρόνου παραμονής του επισκέπτη σε αυτήν, αλλά και η χρήση εξωτερικών link (Link Popularity) που συνδέουν το site μας με άλλα δημοφιλή sites, είναι σημαντικές κινήσεις οι οποίες ενδυναμώνουν την παρουσία του γιατρού στον ανταγωνιστικό χώρο του διαδικτύου.

Ιατρικό Μάρκετινγκ | Ψηφιακά Κανάλια Επικοινωνίας

Επενδύστε στο Ιατρικό Μάρκετινγκ και τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας μέσα από μία στοχευμένη, ολοκληρωμένη και μετρήσιμη στρατηγική κινήσεων.

Βγείτε στο προσκήνιο προωθόντας δυναμικά τις υπηρεσίες σας, χρησιμοποιώντας το διαδίκτυο και τις μηχανές αναζήτησης.

Βρεθείτε στο σωστό σημείο την σωστή στιγμή.

Αναπτύξτε το πελατολόγιο σας και δημιουργήστε ισχυρούς δεσμούς με τους ασθενείς σας. Χρησιμοποιείστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το email marketing και δημιουργήστε το προσωπικό σας ιστολόγιο (Blog).

Εκμεταλλευτείτε τις πολύτιμες ευκαιρίες που προσφέρει ο κόσμος του διαδικτύου σε κάθε γιατρό μέσα από το Ιατρικό Μάρκετινγκ και αναδείξτε τα συγκριτικά σας πλεονεκτήματα.

Στην Doctor Marketing χτίζουμε την παρουσία σας στο διαδίκτυο μέσα από μία ολοκληρωμένη στρατηγική κινήσεων.

Ενημερωθείτε για την Κατασκευή Ιατρικής Ιστοσελίδας & την Επαγγελματική Φωτογράφιση και Βιντεοσκόπηση του Ιατρείου σας.

Ζητείστε προσφορά!

Ιστοσελίδα ΙατρείουΙατρικό marketing


Αποδοχή των όρων χρήσης της ιστοσελίδας