Οι ασθενείς σας ψάχνουν, σας βρίσκουν;

 Τι είναι το Google Adwords; Ας υποθέσουμε πως είστε Δερματολόγος στην περιοχή του Χαλανδρίου και έχετε  δημιουργήσει την προσωπική σας ιατρική ιστοσελίδα .

Έχετε γράψει τα κείμενα των θεραπειών που προσφέρετε. Έχετε δουλέψει μήνες για την εμφάνιση και το περιεχόμενο του site σας μαζί με τους συνεργάτες σας.

Τώρα είναι η ώρα να προσεγγίσετε μέσω του διαδικτύου νέους ασθενείς στους οποίους δεν έχει γίνει προσωπική σύσταση γιατρού. Οι οποίοι προσπαθούν μέσω του διαδικτύου να εντοπίσουν γιατρό της ειδικότητας σας στην περιοχή σας.

Για να ανέβει όμως μία σελίδα ψηλά στις μηχανές αναζητήσεις χρειάζεται χρόνος και εξαρτάται από πολλούς και διαφορετικούς παράγοντες.

Πως μπορείτε λοιπόν να εμφανίζεστε στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης;   Στα αποτελέσματα δηλαδή τα οποία αφορούν την ειδικότητά σας στην γεωγραφική σας περιοχή;

Ένας άμεσος τρόπος είναι η ενεργοποίηση του Google Adwords.

Τι είναι το Google Adwords;

Το διαφημιστικό πρόγραμμα της Google σας βοηθάει να προσεγγίσετε νέους ασθενείς  οι οποίοι βρίσκονται κοντά σας. Διαμορφώνοντας συνθήκες ανάπτυξης για το ιατρείο σας.

Με το Google Adwords έχετε εσείς τον πλήρη έλεγχο, ορίζοντας το ποσό που είστε διατεθειμένοι να επενδύσετε.

Η χρέωση γίνεται μόνο στην περίπτωση που ένας ενδεχόμενος ασθενής κάνει κλικ στην διαφήμιση σας (Pay per Click) και επισκεφτεί την ιστοσελίδα σας. 

Εκεί ενημερώνεται σχετικά με τις ιατρικές σας υπηρεσίες. Συλλέγει περισσότερες πληροφορίες οι οποίες αφορούν την τοποθεσία του ιατρείου σας, τα τηλέφωνα επικοινωνίας, τις ώρες και τις ημέρες λειτουργίας του.

Eπενδύετε κάποια χρήματα και η διαμόρφωση της προωθητικής σας ενέργειας στις μηχανές αναζήτησης πρέπει να γίνει με σωστό σχεδιασμό και ολοκληρωμένη στρατηγική.

Πως λειτουργεί το Google Adwords;

Φυσικά η δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας στην Google δεν είναι μια απλή υπόθεση.

Στην Doctor Marketing  αναλύουμε τον ανταγωνισμό στην περιοχή σας, συζητάμε μαζί σας προσεγγίζοντας τις δικές σας ανάγκες και τους στόχους σας.

Επενδύουμε στις κατάλληλες λέξεις-κλείδια η οποίες θα αποφέρουν την καλύτερη δυνατή απόδοση στην προωθητική ενέργεια του ιατρείου σας, τοποθετόντας σας στο σωστό σημείο την σωστή στιγμή.

Η διαφήμιση στο διαδίκτυο σήμερα δεν συνεπάγεται μεγάλα χρηματικά ποσά.

Μπορεί να γίνει με έξυπνους και στοχευμένους τρόπους αφού πρώτα αναγνωρίσουμε το κοινό στο οποίο απευθύνεστε, την συμπεριφορά του και τον καλύτερο τρόπο με τον οποίο θα σας βρει.

Η Google μπορεί να γίνει ο καλύτερος “πωλητής” του ιατρείου σας, αρκεί να κινηθείτε έξυπνα και σωστά.

Tip:

 Ενημερωθείτε για την Κατασκευή Ιατρικής Ιστοσελίδας!