“Απαρχαιωμένο” Ιατρικό Website

Έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε που μπήκατε στην διαδικασία να δημιουργήσετε το δικό σας Ιατρικό website.

Όλα ξεκίνησαν με καλές προθέσεις και σημαντικές προοπτικές. Κάπου στον δρόμο όμως σταματήσατε την ανανέωση του.

Το γεμάτο πρόγραμμα στο ιατρείο και οι πολλές υποχρεώσεις δεν σας έδιναν αρκετό χρόνο και την απαραίτητη ενέργεια για να ασχοληθείτε μαζί του.

Σήμερα όμως περισσότερο από ποτέ χρειάζεται να το εκσυγχρονίσετε.

Όχι μόνο γιατί έχετε επενδύσει ήδη πολύ κόπο και ίσως αρκετό χρήμα για την δημιουργία του.

Υπάρχουν ακόμα πιο σημαντικοί λόγοι για τους οποίους η εγκατάλειψή του μπορεί να φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα από τους λόγους για τους οποίους ξεκινήσατε την δημιουργία του.

1- Δεν συμβαδίζει με την εποχή του | Δημιουργεί κακή ψηφιακή εμπειρία | Ιατρικό Website

Ο ψηφιακό κόσμος αλλάζει καθημερινά. Ένα απαρχαιωμένο site με κακό  design και ελλιπή λειτουργικότητα δεν συναρπάζει πλέον κανέναν.

Δημιουργεί προβλήματα πλοήγησης σε όσους σας βρίσκουν στο διαδίκτυο.

Επιπλέον εφόσον η ιατρική ιστοσελίδα δεν περιέχει τις πληροφορίες που επιθυμούν να λάβουν οι ασθενείς, είναι πολύ πιθανόν να απευθυνθούν σε site γιατρού ο οποίος τις έχει διαθέσιμες.

Αποτέλεσμα αυτού είναι απώθηση νέων υποψήφιων ασθενών. Ασθενών οι οποίοι ενδιαφέρονται για τις ιατρικές υπηρεσίες της δικής σας ειδικότητάς.

 2- Δεν ανταποκρίνεται στις οθόνες των ηλεκτρονικών συσκευών | Ιατρικό Website

Όταν κατασκευάσατε το ιατρικό website δεν υπήρχαν smartphones. Σήμερα όλοι ερχόμαστε καθημερινά σε επαφή με παραπάνω από μία ηλεκτρονική συσκευή. Κάθε μία από αυτές διαθέτει την δική της οθόνη με διαφορετικό μέγεθος και διαφορετικό λειτουργικό.

Ένα ξεπερασμένο ιατρικό website δεν ανταποκρίνεται σωστά στις οθόνες των κινητών, smartphones, tablets & laptops.

Μελέτες δείχνουν ότι ο ψηφιακός σας επισκέπτης δεν θα αφιερώσει πάνω από 4 δευτερόλεπτα σε μία ιστοσελίδα η οποία δεν ανταποκρίνεται σωστά. Ενημερωθείτε για το Ιατρικό Μάρκετινγκ.

3- Δίνει την εντύπωση ότι δεν σας νοιάζει |  Ιατρικό Website

Όταν κάποιος ασθενής μπαίνει στην ιστοσελίδα ενός γιατρού η οποία είναι εγκαταλειμμένη μπορεί εύκολα να δημιουργήσει την λάθος εντύπωση πως και το ιατρείο του βρίσκεται σε αντίστοιχη κατάσταση.

Ας υποθέσουμε πως καθώς κάνετε την  βόλτα σας στα μαγαζιά πέφτετε στην βιτρίνα ενός καταστήματος η οποία είναι σκονισμένη, παραμελημένη και σχεδόν άδεια. Δεν θα σκεφτείτε πως το κατάστημα αυτό κλείνει;

Κάτι αντίστοιχο μπορεί να συμβεί και με τους ασθενείς οι οποίοι έρχονται σε επαφή με την ιστοσελίδα ενός γιατρού που την έχει εγκαταλείψει.

Τώρα λοιπόν είναι η ώρα να ανανεώσετε την ψηφιακή σας παρουσία. Να ξεχωρίσετε παρέχοντας στους ασθενείς μια ολοκληρωμένη ψηφιακή εμπειρία η οποία θα δημιουργήσει θετικές εντυπώσεις για το ιατρείο σας!

Διαβάστε περισσότερα για την Δημιουργία Ιατρικής Ιστοσελίδας από την Doctor Marketing!