Redesign Ιατρικής Ιστοσελίδας
Στο Ιατρικό Μάρκετινγκ σήμερα, το redesign ενός παλιού Ιατρικού Site θεωρείται ζωτικής σημασίας κίνηση.
Πριν από μερικά χρόνια ξοδέψατε κόπο, χρόνο και χρήμα για να σχεδιάσετε και να κατασκευάσετε την Ιατρική σας Ιστοσελίδα.
Ήσασταν ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα, ενθουσιασμένοι και περήφανοι που είστε παρόντες στο διαδίκτυο.
Στην συνέχεια με τις καθημερινές υποχρεώσεις και τους ρυθμούς της δουλειάς την ξεχάσατε, ίσως και να την παραμελήσατε.
Το τελευταίο διάστημα με την εξέλιξη της τεχνολογίας και την εισβολή των ψηφιακών μέσων επικοινωνίας στις ζωές μας, παρατηρείτε πολλούς συναδέλφους γιατρούς να ανανεώνουν το σχεδιαστικό και το λειτουργικό κομμάτι της Ιστοσελίδας τους.
Πολλοί επιλέγουν μάλιστα να κατασκευάσουν μία καινούργια ιστοσελίδα από την αρχή.
Η οποία συμβαδίζει με την εποχή και ακολουθεί τις τελευταίες ψηφιακές τάσεις.
Τι σημαίνει λοιπόν ο “Ανασχεδιασμός” (Redesign) της παλιάς σας Ιστοσελίδας;
Γιατί σήμερα κρίνεται εξαιρετικά σημαντική κίνηση επένδυσης για τον γιατρό ο οποίος θέλει να έχει σωστή παρουσία στα κανάλια του διαδικτύου;
Στο άρθρο αυτό της Doctor Marketing θα παραθέσουμε 6 καλούς λόγους για τους οποίους πρέπει να το ξανασκεφτείτε.
1- Τι ονομάζουμε Redesign | Ιατρικό Μάρκετινγκ
“Ανασχεδιασμό” ή “Επανασχεδιασμό” μιας Ιστοσελίδας εννοούμε την εκ νέου συνολική σχεδίαση και αναβάθμιση της Ιστοσελίδας του γιατρού, ώστε αυτή να συμβαδίζει με τις σύγχρονες τεχνικές και να παρέχει καλύτερη πλοήγηση στον ασθενή.
2- Γιατί η Ιατρική μου Ιστοσελίδα θεωρείτε ξεπερασμένη;
Κάθε εποχή είναι διαφορετική. Με τις ταχύτητες που τρέχει σήμερα η τεχνολογική εξέλιξη θα πρέπει να έχουμε μία δυναμική ιστοσελίδα η οποία αναβαθμίζεται με εύκολο και οικονομικό τρόπο.
Επιπλέον η αισθητική και η δομή των ιστοσελίδων σήμερα είναι τελείως διαφορετική με 8 χρόνια πριν.
Ο σημερινός σχεδιασμός της ιστοσελίδας βασίζεται στις τεχνολογικές τάσεις, τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας και τις νέες συνήθειες των χρηστών
3- Η Ιστοσελίδα μου δεν λειτουργεί σωστά; | Ιατρικό Μάρκετινγκ
Πολλοί γιατροί επέλεξαν ένα προγραμματιστή να φτιάξει από το σπίτι του μία ιστοσελίδα.
Η δουλειά έγινε αλλά το αποτέλεσμα ήταν φτωχό και στο πόδι.
Άσε που στην συνέχεια όταν το χρειαζόσασταν δεν τον βρίσκατε ποτέ.
Αποτέλεσμα αυτού ήταν να σταματήσετε να ασχολείστε μαζί της καθώς ο συνεργάτης σας δεν ήταν εκεί να σας βοηθήσει.
Αναπόφευκτα η Ιστοσελίδα σας πάλιωσε, δεν ανανεώθηκε, δεν αναβαθμίστηκε, άρα δεν λειτουργεί σωστά.
4- Νέα Στρατηγική – Νέα εργαλεία – Νέες Ευκαιρίες | Ιατρικό Μάρκετινγκ
Αντιλαμβάνεστε πλέον ότι σημαντικό κομμάτι της δουλειάς έρχεται και μέσα από το διαδίκτυο.
Προφανώς η ποιότητα των υπηρεσιών μας είναι η βιτρίνα μας. Όμως όλο και περισσότεροι γιατροί αντιλαμβάνονται πως το διαδίκτυο συμβάλει όλο και περισσότερο στην προσέλκυση νέων ασθενών.
Το να παρέχουμε στον επισκέπτη μια σωστή πλοήγηση στην ιστοσελίδα μας, να είμαστε παρόντες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, να τοποθετούμαστε σε καλές θέσεις στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης (Google), θεωρείτε σήμερα εξαιρετικά σημαντικό.
5- H παλιά μου ιστοσελίδα δεν είναι συμβατή με τις ηλεκτρονικές συσκευές;
Είναι κάτι που το ακούμε συνέχεια. Θα σας δώσουμε ένα μικρό παράδειγμα.
Ας υποθέσουμε πως μπαίνετε σε μία ιστοσελίδα από το smart phone σας.
H Ιστοσελίδα την οποία επισκέπτεστε δεν ανταποκρίνεται σωστά στην οθόνη σας.
Αναγκάζεστε να κάνετε ζουμ με τα δάχτυλά σας ώστε να καταφέρετε να διαβάσετε ή να πλοηγηθείτε.
Αυτό σας δημιουργήσει εκνευρισμό και προφανώς θα απευθυνθείτε σε ένα ανταγωνιστή ο οποίος δεν θα σας κάνει τη ζωή δύσκολη
6- Τo κάνουν οι ανταγωνιστές μου | Ιατρικό Μάρκετινγκ
Αυτό είναι αλήθεια. Όλο και περισσότεροι γιατροί αντιλαμβάνονται σήμερα την σημασία του να έχουν μια σωστή και δυναμική παρουσία στο διαδίκτυο.
Και όσο ο καιρός περνάει και η τεχνολογία εισβάλει όλο και περισσότερο στην καθημερινότητα όλων, αυτοί οι γιατροί θα είναι οι πρώτοι που θα επωφεληθούν με νέους ασθενείς.
Οι υπόλοιποι θα το αντιληφθούν σίγουρα κάποια στιγμή και θα τρέχουν να τους προλάβουν.
Εσείς με ποιους θέλετε να είστε;
Tip: Ελάτε να δημιουργήσουμε για το Ιατρείο σας την Ψηφιακή Παρουσία που του Αξίζει! Φόρμα Επικοινωνίας