Ιατρικό Μάρκετινγκ: Οι τάσεις του 2018!

Το Ιατρικό Μάρκετινγκ εξελίσσεται συνεχώς παρουσιάζοντας νέους τρόπους προσέγγισης των ασθενών.

Το 2018 μπαίνουμε στην εποχή των Big Data. Της συλλογής πολλαπλών δεδομένων δηλαδή τα οποία δημιουργούνται μέσω της ψηφιακής αλληλεπίδρασης των ασθενών στο διαδίκτυο.

Σήμερα, περισσότερο από ποτέ είναι σημαντικό να αναλύσουμε όλες τις πληροφορίες που έχουμε στην διάθεσή μας για τον ασθενή. Να λάβουμε σοβαρά υπόψιν τις προτιμήσεις του.

Να προβάλουμε τις ιατρικές μας υπηρεσίες την σωστή στιγμή, στο σωστό μέσο, με τον σωστό τρόπο.

Βίντεο & Επαγγελματική Βιντεοσκόπηση Γιατρού

Το 2018 θα παρατηρήσουμε  το Βίντεο να κερδίζει περισσότερη δυναμική.

Μία τάση που ξεκίνησε κάποια χρόνια πριν και συνεχίζει την ανοδική της πορεία.

Σύμφωνα με έρευνες περίπου το 50% των χρηστών του διαδικτύου θα ήθελαν να δουν περισσότερα βίντεο από τους γιατρούς

Ο λόγος είναι πως αυτά αυτά παρέχουν αμεσότητα και συναισθηματική σύνδεση.

Το Οργανικό Μάρκετινγκ σημαντικό εργαλείο για το Ιατρικό Μάρκετινγκ

Τα τελευταία χρόνια πολλοί είναι οι γιατροί που επένδυσαν χιλιάδες ευρώ στο Google Adwords για την προβολή τους.

Συνήθως η πληρωμένη διαφήμιση στην Google όταν γίνεται σωστά και με στρατηγική φέρνει τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

Τι γίνεται όμως όταν σταματούμε να τροφοδοτούμε με χρήματα την Google; 

Tι μένει από εμάς στην ελεύθερη (μη πληρωμένη) διαδικτυακή μας παρουσία;

Θα συνεχίσουμε να εμφανιζόμαστε ψηλά ή θα πρέπει πάλι να ξοδέψουμε χρήματα στην Google;

Στο κρίσιμο αυτό ερώτημα την απάντηση δίνει το Οργανικό Μάρκετινγκ, το οποίο αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για το Ιατρικό Μάρκετινγκ.

Για να τα καταφέρουμε όμως χρειάζεται πλάνο, στρατηγική και μια σειρά από σημαντικές κινήσεις.

Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζουμε μόνιμη παρουσία στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, σε προνομιακές θέσεις και χωρίς να χρειάζεται να ξοδεύουμε τόσα χρήματα κάθε μήνα στην Google.

Οι σημαντικότερες των κινήσεων αυτών είναι οι εξής:

Ιατρικό Site & Σωστό Περιεχόμενο | Κατασκευή Ιατρικής Ιστοσελίδας

Κατ’ αρχάς πρέπει να διαθέτουμε ένα σύγχρονο Ιατρικό Site το οποίο να ανταποκρίνεται πλήρως σε όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές και να είναι φιλικό προς τον αναγνώστη.

Φτάνει όμως μόνο αυτό;

Όχι, ο λόγος είναι πως το 2018 πέρα από ένα σωστό ιατρικό site πρέπει να διαθέτουμε και ένα πλήρες, πλούσιο και ανανεούμενο συχνά περιεχόμενο.

Ιατρικό Blog | Ιατρικό Μάρκετινγκ

Είναι κρίσιμο λοιπόν να διαθέτουμε στην ιστοσελίδα μας το δικό μας Ιατρικό Blog.

Ένα online περιοδικό μέσα από το οποίο κοινοποιούμε συχνά άρθρα τα οποία αφορούν τις ιατρικές υπηρεσίες ή πράξεις τις οποίες παρέχουμε.

Τα κείμενα αυτά μένουν για πάντα στο διαδίκτυο.

Η Google τα διαβάζει και όταν αυτά ανανεώνονται και πολλαπλασιάζονται επιβραβεύει το site μας, παρουσιάζοντας το ψηλά στα οργανικά της αποτελέσματα.

Στα αποτελέσματα δηλαδή για τα οποία δεν χρειάζεται να τοποθετήσουμε χρήματα ώστε να εμφανιστούμε.

Ακολουθώντας πιστά αυτή τη στρατηγική κινήσεων, μπορούμε σε βάθος χρόνου να εξοικονομήσουμε σημαντικά ποσά τα οποία θα είχαμε ξοδέψει για την διαφήμιση και προβολή μας στο Google ADwords. 

Tip:

Μήπως να σας δούμε από κοντά; Φόρμα Επικοινωνίας