Ιατρικό Μάρκετινγκ & Νέες Τάσεις το 2017

Το Ιατρικό Μάρκετινγκ ήρθε για να μείνει. Η εξέλιξη της τεχνολογίας και τα διαθέσιμα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας το έχουν πλέον καταστήσει σημαντικό παράγοντα ανάπτυξης ενός ιατρείου.

Δεδομένου αυτού, είναι χρήσιμο ανά τακτά χρονικά διαστήματα να ενημερωνόμαστε και να κατανοούμε τις νέες τάσεις που διαμορφώνονται στο ιατρικό μάρκετινγκ, με σκοπό να προσαρμόζουμε και να εκσυχρονίζουμε την διαδικτυακή μας παρουσία.

Παρακάτω σας παραθέτουμε μερικά tips τα οποία το 2017 θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην  ψηφιακή εμπειρία που παρέχουμε στον επισκέπτη του ιατρικού μας ιστότοπου.

1 – Mobile Βελτιστοποίηση | Ιατρικό Μάρκετινγκ

Σήμερα σχεδόν όλοι είναι κάτοχοι smartphone κινητού. Ο ασθενής όταν αναζητά κάποια ιατρική πληροφορία θα την ψάξει στο διαδίκτυο και πιο πιθανά στο κινητό του τηλέφωνο. Αυτός είναι και ο λόγος που είμαστε υποχρεωμένοι να διαθέτουμε ένα site το οποίο ανταποκρίνεται σωστά στις οθόνες των κινητών τηλεφώνων.

Ένας επιπλέον λόγος είναι οι μηχανές αναζήτησης. Η Google τα τελευταία χρόνια έχει διαμορφώσει αυστηρή πολιτική. Επιβραβεύει τις ιστοσελίδες οι οποίες είναι φιλικές στις οθόνες των smartphone και tablet. Ενώ τιμωρεί εκείνες που κάνουν ακόμα χρήση παλιάς τεχνολογίας, δεν τις εμφανίζει ψηλά ή και καθόλου στα αποτελέσματα αναζήτησης. 

2 – Smart Περιεχόμενο | Ιατρικό Μάρκετινγκ

Στο περιεχόμενο των κειμένων  που χρησιμοποιούμε στο Ιατρικό Μάρκετινγκ είναι σημαντικό να κατανοήσουμε πως σαν γιατροί δεν απευθυνόμαστε σε συναδέλφους της επιστημονικής κοινότητας. Επικοινωνούμε με απλούς καθημερινούς ανθρώπους οι οποίοι δεν γνωρίζουν την ιατρική ορολογία και δεν διαθέτουν την επιστημονική μας κατάρτιση.

Γι’ αυτό το περιεχόμενο και τα κείμενα του site πρέπει να είναι φιλικά προς στον αναγνώστη. Σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει πως πρέπει να κάνουμε κάποια ποιοτική έκπτωση στην επιστημονική προσέγγιση της γραφής του κειμένου. Παρ’ όλα αυτά το κείμενο πρέπει να ισορροπεί ανάμεσα σε μία επιστημονική επάρκεια αλλά και φιλικότητα προς τον απλό επισκέπτη της ιστοσελίδας.

Το ιατρικό μάρκετινγκ δεν επικοινωνεί απλά με τον χρήστη. Πλέον συνομιλεί μαζί του, τα κείμενα μας είναι ζωντανά, ενθαρρύνουν την ανάγνωση και συνομιλούν με τον ασθενή. Να παρέχουν απαντήσεις σε ερωτήματα και ανησυχίες που του δημιουργούνται.

Κρίνεται επίσης χρήσιμο η γρήγορη ενημέρωση της ιστοσελίδας του γιατρού. Όταν προκύπτει νέα πληροφορία η οποία σχετίζεται με την λειτουργία του ιατρείου και των παρεχόμενων υπηρεσιών που προσφέρουμε ενημερώνουμε το περιεχόμενο του site μας.

3 – Video Marketing | Ιατρικό Μάρκετινγκ

Όσοι χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουμε αντιληφθεί τελευταία την δυναμική που αναπτύσσει το Video στα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας.

Ο κόσμος έχει πλέον κουραστεί από την υπερπληθώρα διαθέσιμης πληροφόρησης. Προτιμά να την λάβει μέσα από μία αντιπροσωπευτική εικόνα ή ένα ζωντανό βίντεο.

Για τον γιατρό αυτή η εξέλιξη αποτελεί και σημαντική ευκαιρία. Έχουμε την δυνατότητα μέσα από επαγγελματικές βιντεοσκοπήσεις μικρής διάρκειας να παρουσιάσουμε διάφορες παρεχόμενες θεραπείες. Καθώς και να εξηγήσουμε στον ασθενή την διαδικασία που ακολουθούμε στην εφαρμογή τους. 

Έτσι πετυχαίνουμε την εξοικείωση του ασθενή με την προσωπικότητά, το ύφος και την φιλοσοφία του γιατρού. Παράλληλα έχουμε την ευκαιρία να προβάλουμε με ζωντανό τρόπο τον χώρο του ιατρείου και την ομάδα που τον στελεχώνει.