Ιατρική Ιστοσελίδα & Έτοιμα Templates – Μια φτωχή επιλογή.

Είναι αλήθεια, στο διαδίκτυο υπάρχουν πολλά sites που λειτουργούν σαν online κατασκευαστές , προσφέροντας τα λεγόμενα έτοιμα templates για την νέα ιατρική ιστοσελίδα σας.

Σας δίνουν εργαλεία τα οποία βοηθούν να δημιουργήσετε τον δικό σας ιατρικό  ιστότοπο χωρίς την βοήθεια ενός επαγγελματία.

Πραγματικά ακούγεται σαν μια μεγάλη ιδέα, στην αρχή, γιατί μόλις συνειδητοποιήσετε τι ακριβώς είναι θα καταλάβετε πως δεν αποτελεί την καλύτερη επιλογή.

Τι σημαίνει “καλή” Ιατρική Ιστοσελίδα;

Ένα καλό ιατρικό site είναι πολλά περισσότερα από μια σελίδα περιεχομένου, κάποιες φωτογραφίες και τα στοιχεία επικοινωνίας σας.

Αποτελεί σημαντικό εργαλείο μάρκετινγκ στα χέρια του γιατρού το οποίο πρέπει πάντα να διαμορφώνεται έχοντας κατά νου τους ασθενείς μας, ώστε όταν αυτοί μας επισκέπτονται να μπορούν εύκολα να βρουν την πληροφορία που χρειάζονται.

Δεν είναι όμως μόνο αυτό. Το site του γιατρού πρέπει να είναι κατασκευασμένο και να παρουσιάζεται έτσι ώστε να υποστηρίζει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την ιατρική του εξειδίκευση και τις ιατρικές υπηρεσίες που προσφέρει.

Σημαντικά χαρακτηριστικά περιεχομένου για μία Ιατρική Ιστοσελίδα

  • Εξατομικευμένη παρουσίαση στη βάση της ειδικότητας του γιατρού ώστε να προβάλλονται με τον βέλτιστο τρόπο οι υπηρεσίες του.
  • Εύκολη πλοήγηση με προσθήκη πολλαπλών εργαλείων ενημέρωσης και επικοινωνίας του ασθενή. (πχ βίντεο, φόρμες, πεδίο Blog, social streem συνδεδεμένο με τα social accounts του ιατρείου κα)
  • Αισθητικό περιεχόμενο το οποίο να συμβαδίζει με την φιλοσοφία και την προσωπικότητα του γιατρού
  • Τοποθέτηση κειμένων σε στοχευμένα σημεία του site λαμβάνοντας υπόψιν τον ασθενή και τις ανάγκες του.

Γιατί δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε έτοιμα templates για την Ιατρική Ιστοσελίδα.

1) Γιατί απλά είναι “έτοιμα” και δεν εξελίσσονται.

Ένα έτοιμο template έχει κατασκευαστεί πάνω στη λογική του “κόψε-ράψε”. Αυτό σημαίνει πως μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο την λειτουργικότητα που σας επιτρέπει η οποία τείνει να είναι και περιορισμένη.

2) Γιατί δεν ξεχωρίζετε, είστε ίδιοι με χιλιάδες άλλους.

Το ίδιο template, με το ίδιο σχέδιο και το ίδιο (περιορισμένων δυνατοτήτων) λειτουργικό είναι πολύ πιθανό να το έχουν παράλληλα άλλοι 180.000 επαγγελματίες.

3) Φτωχή επιλογή – Φτωχά αποτελέσματα | Κατασκευή Ιατρικής Ιστοσελίδας

Λένε πως η πρώτη εντύπωση είναι σημαντική, γιατί λοιπόν ένας φιλόδοξος και επιτυχημένος γιατρός να αρκείται σε μία κακή ως μέτρια ιστοσελίδα η οποία δεν ανταποκρίνεται στην επιστημονική του δυναμική και στην προσωπικότητα του;

4) Περιορισμένες εσωτερικές σελίδες

Τα έτοιμα templates συνήθως προσφέρουν περιορισμένο αριθμό εσωτερικών σελίδων. Αυτό συνεπάγεται λιγότερα κείμενα, μικρότερο περιεχόμενο, άρα λιγότερες λέξεις-κλειδιά και πενιχρά αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης (Google).

5) Δεν είναι πάντα φιλική προς τον χρήστη κινητού ή tablet

Σήμερα, έξι στους δέκα επισκέπτες του ιατρικού site το επισκέπτονται από το κινητό τους τηλέφωνο ή από το tablet  τους. Αυτός είναι ένας πολύ σημαντικός λόγος για τον οποίο το site του γιατρού πρέπει να ανταποκρίνεται σωστά στις οθόνες όλων των ηλεκτρονικών συσκευών.

Οι επαγγελματίες του Ιατρικού κλάδου επιλέγουν την Doctor Marketing για την κατασκευή του site τους, γνωρίζοντας πως αυτό θα συμβαδίζει με τις προσωπικές ανάγκες του ιατρείου τους αλλά και των ασθενών τους.

Η ιστοσελίδα του γιατρού θα λειτουργεί σωστά, τόσο τώρα όσο και στο μέλλον. Θα ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, θα έχει εύκολη πλοήγηση, υψηλή αισθητική και δυναμικό περιεχόμενο το οποίο θα ακολουθεί την φιλοσοφία και την προσωπικότητα του γιατρού.