Γιατρός: 6 λόγοι για την Kατασκευή Ιατρικής Ιστοσελίδας

Κατασκευή Ιατρικής Ιστοσελίδας | Πρόσφατα είχαμε μία ωραία συζήτηση με γιατρό ο οποίος δεν διαθέτει ιατρική ιστοσελίδα.

“Είμαστε ήδη πολύ απασχολημένοι” είπε και τόνισε πως “το πρόγραμμα των ραντεβού μας είναι καθημερινά γεμάτο. Γιατί να έχω ανάγκη την δημιουργία ιατρικού site

“Eξάλλου, συνέχισε, είμαι ήδη πολύ απασχολημένος, με πολύ λίγο χρόνο στην διάθεση μου για να μπορώ να ασχολούμαι και με το site μου”.

Αυτή είναι μια θετική πραγματικότητα που πολλοί γιατροί αντιμετωπίζουν σήμερα.

Μήπως όμως πέρα από την καθημερινή διαχείριση του ιατρείου πρέπει να αφουγκραζόμαστε και τις τάσεις την εποχής, τις τεράστιες αλλαγές που συντελούνται καθημερινά και οι οποίες θα συνεχίσουν να μεγενθύνονται χρόνο με τον χρόνο;

Μήπως κάποια στιγμή η ίδια η πραγματικότητα μας ξεπεράσει;

Κατασκευή Ιατρικής Ιστοσελίδας

Για εμάς στην Doctor Marketing υπάρχουν τουλάχιστον 6 καλοί λόγοι για τους οποίους ο γιατρός σήμερα χρειάζεται να έχει δυναμική παρουσία στο διαδίκτυο, μέσα από μία σωστή Ιατρική ιστοσελίδα.

1- Στην υγειονομική περίθαλψη τα δεδομένα αλλάζουν με ταχύς ρυθμούς. Το να στηριζόμαστε μόνο σε ένα παραδοσιακό κανάλι το οποίο μας αποφέρει ένα σταθερό ρεύμα ασθενών είναι ένα ρίσκο που αναλαμβάνουμε.

Η σωστή παρουσία μας στο διαδίκτυο μέσα και από την κατασκευή ιατρικής ιστοσελίδας, συντελεί στην διατήρηση της ροής των ασθενών και σίγουρα στην προσέλκυση νέων.

Διαδίκτυο & Ασθενείς

2- Σχεδόν όλοι οι ασθενείς χρησιμοποιούν πλέον το διαδίκτυο. Μελέτες δείχνουν ότι το 80% πριν επισκεφτούν κάποιο ιατρείο ενημερώνονται πρώτα από το διαδίκτυο. Διαμορφώνουν προσωπική άποψη για τον γιατρό, το ιατρικό του προφίλ και τον χώρο του.

Γιατρός & Βιογραφικό

3- Το βιογραφικό σας είναι το επιστημονικό σας διαβατήριο, όλα όσα με κόπο έχετε πετύχει.  Γιατί να μένει στη αφάνεια; Γιατί να μην είναι διαθέσιμο σε όλους, να μιλάει αυτό για σας πριν από εσάς.

Οργανικά αποτελέσματα Google | Google Adwords

4- Κάποιος στην περιοχή σας έχει ανάγκη να επισκεφτεί γιατρό της δικής σας ειδικότητας. Είναι σχεδόν σίγουρο ότι τον πρώτο που θα ρωτήσει σήμερα είναι η Google. Το πιο πιθανό είναι να απευθυνθεί στον πρώτο γιατρό που θα εμφανιστεί διαθέσιμος στα πρώτα αποτελέσματα.

Μείγμα Ασθενών | Νέες Θεραπέιες

5- Κατά καιρούς θέλετε να προβάλετε μια νέα θεραπεία που παρέχετε. Να αλλάξετε και να ανανεώσετε το μείγμα των ασθενών σας.

Γιατί να μην το μοιραστείτε με χιλιάδες άτομα στο διαδίκτυο μέσω του ιατρικού σας site και μάλιστα με πολύ λιγότερο κόπο;

Γιατρός | Ιατρικό Blog

6- Παίρνετε μέρος σε σημαντικές επιστημονικές έρευνες, έχετε δυναμική παρουσία σε σημαντικά επιστημονικά συνέδρια. Με ποιους πέρα από τα κοντινά σας πρόσωπα το μοιράζεστε;

Γιατί να μην χτίσετε την φήμη σας διαδικτυακά μέσα από το προσωπικό Blog του δικού σας ιατρικού site;

Γιατί να μην έχετε το δικό σας Ιατρικό Περιοδικό στην δική σας ιατρική ιστοσελίδα, μέσα από την οποία λύνετε απορίες ασθενών και δημιουργείτε ισχυρές σχέσεις εμπιστοσύνης;

Ιατρικό Μάρκετινγκ | Κατασκευή Ιατρικής Ιστοσελίδας

Στην πραγματικότητα υπάρχουν ακόμα πολλοί περισσότεροι λόγοι για τους οποίους, ακόμα και ένας “πολυάσχολος”, “ικανός” γιατρός έχει σήμερα την ανάγκη μίας ιατρικής ιστοσελίδας καθώς και την χρήση των καναλιών του Ιατρικού Μάρκετινγκ.

Εξάλλου ο Σωκράτης, ο μεγάλος Έλληνας φιλόσοφος έλεγε:

“Για να αποκτήσεις καλή φήμη πρέπει να προσπαθήσεις να είσαι αυτό που θέλεις να φαίνεσαι.”

Μάλλον κάτι ήξερε.